معرفی بهترین سایت های رزرو هتل

در حالی که روش های گوناگونی برای رزرو هتل وجود دارد،اما رزرو هتل به صورت آنلاین و از طریق سایت بهترین روش برای رزرو هتل است.چراکه علاوه بر صرفه جویی در وقت،امکان مقایسه بین انواع هتل چه از نظر قیمت و چه از نظر امکانات و دیگر مسائل در آن وجود دارد،بنابراین در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین سایت های رزرو هتل بپردازیم که به وسیله ی آن ها بتوانید هتل خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن رزرو کنید.

سایت علی بابا برای رزرو هتل

سایت علی بابا برای رزرو هتل

سایت علی بابا یک سایت شناخته شده و معتبر نه تنها در مورد رزرو هتل است بلکه در زمینه های رزرو هواپیما و قطار و اتوبوس و تورهای گردشگری نیز فعالیت دارد.

علی بابا از آنجایی که طرف قرارداد بسیاری از هتل هاست،بنابراین می توانید رزرو هتل را کمی ارزان تر از حالت تماس مستقیم با هتل در این سایت انجام دهید.سایت علی بابا تصاویر واضحی از هتل مورد نظر و امکانات آن ارائه می دهد تا بتوانید برای انتخاب بهتر،مکان احتمالی اقامت خود را به خوبی ببینید و طبق سلیقه ی خود هتل را رزرو کنید.

این شرکت اولین شرکت ارائه خدمات غیرحضوری سفر در کشور محسوب می‌شود.

www.alibaba.ir

سایت الی گشت برای رزرو هتل

سایت الی گشت یکی دیگر از سایت های معتبر در زمینه ی رزرو هتل است.

الی گشت تصاویر هتل های مختلف داخلی و خارجی را به خوبی به کاربران ارائه می دهد تا بتوانند طبق سلیقه ی خود یکی از آن ها را انتخاب کنند.الی گشت علاوه بر تصاویر ، اطلاعات کاملی در مورد امکانات هتل و موقعیت مکانی آن و.. به کاربران ارائه می دهد تا بتوانند مقایسه بهتری میان هتل های مختلف انجام دهند.

www.eligasht.com

سایت ایران هتل آنلاین برای رزرو هتل

این سایت یکی از محبوب ترین سایت ها برای رزرو هتل به صورت آنلاین است.عملیات رزرو سایت هتل آنلاین به سرعت انجام می شود.انواع هتل ها را پوشش داده و اطلاعات و تصاویر هتل های مختلف در این سایت کامل و بدون نقص است.هتل آنلاین همچنین دارای یک اپلیکیشن است که به وسیله آن می توانید از طریق گوشی خود هتل خود را رزرو کنید.

www.iranhotelonline.com

سایت اقامت ۲۴ برای رزرو هتل

اقامت ۲۴ یکی از سایت‌های قدیمی در زمینه ی رزرو هتل است.یکی از مزیت های این سایت اینست که نظرات کاربران راجع به انواع هتل ها وجود دارد که به انتخاب درست یک هتل کمک زیادی می کند.

از مزایای دیگر سایت اقامت 24 طرحیست که به عنوان پس پرداخت شناخته می شود.طرح پس پرداخت یعنی در هنگام رزرو شما تنها هزینه ی یک شب اقامت را پرداخت کنید و مابقی پول را می توانید هنگام ورود به هتل پرداخت کنید.

اقامت 24 دارای منوی جست وجوی سریع و آسان است که به وسیله ان می تواند به سرعت شهر و هتل مورد نظر را انتخاب کرد.اطلاعات و تصاویر کاملی نیز از انواع هتل ها در این سایت وجود دارد.

www.eghamat24.com

سایت جاباما برای رزرو هتل

وب سایت جاباما امکان رزرو انواع هتل ها را برای شما فراهم می کند.علاوه بر هتل،در سایت جاباما می توانید ویلا و سوییت را نیز رزرو کنید.

سایت جاباما علاوه بر خدمات رزرو هتل،امکانی را فراهم کرده است تا کسانی که دارای اقامتگاه هستند،با ثبت اقامتگاه خود ، مهمان بپذیرند و درآمد کسب کنند.

www.jabama.com

جااینجاس

سایت جااینجاس به گونه ای طراحی شده است تا کاربران بتوانند به سرعت و تنها با چند کلیک،هتل و اقامتگاه خود را رزرو کنند.

جااینجاس به شما امکان می‌دهد طیف وسیعی از اقامتگاه‌ها، از هتل تا هتل آپارتمان و اقامتگاه سنتی را در هر گوشه‌ای از ایران که می‌خواهید و به صورت کاملا آنلاین رزرو کنید.این سایت به مشتریان و کابران خود پشتیبانی 24 ساعته در ه7 روز هفته را ارائه می دهد و با رزرو هتل در آن،به سرعت تایدیه ی رزرو خود را دریافت می کنید.

jainjas.com

مشخصات یک سایت خوب برای رزرو هتل چیست؟؟

یک سایت خوب برای رزرو هتل باید دارای مشخصات خاصی باشد،این مشخصات عبارتند از:

سرعت سایت

سرعت سایت یک ویژگی مهم است که نه تنها سایت رزرو هتل،بلکه هر وبسایت دیگری نیز باید به آن توجه کند.یک وبسایت کند کاربران را ترغیب به ترک سایت میکند و باعث می شود کاربران از سایت های رقیب بازدید کنند.

پشتیبانی 24 ساعته

برای کاربران هیچ چیز رضایت بخش تر از این نیست که به موقع بتوانند پاسخ سوالات خود را به درستی دریافت کنند.وجود یک پشتیبان برای سایت که بتواند تلفن کاربران را جواب داده و یا با چت آنلاین سوالات بازدیدکنندگان را پاسخ دهد،تجربه ای رضایت بخش را برای بازدیدکنندگان سایت به ارمغان می آورد.

اطلاعات جامع و کامل

سایت رزرو هتل باید مانند وبسایت های فروشگاهی که اطلاعات کاملی از محصول خود ارائه می کنند عمل کند.یک سایت رزرو هتل حرفه ای باید تمام اطلاعات لازم را که کاربر برای رزرو به آن ها نیاز دارد را به راحتی در اختیار او بگذارد.این اطلاعات می تواند نوع اتاق،متراژ اتاق،امکانات هتل،نفرات مجاز و موقعیت مکانی هتل و.. باشد.

وجود اپلیکیشن

داشتن اپلیکیشن اختصاصی برای هر سایت،نشان دهنده ی حرفه ای بودن و قابل اعتماد بودن سایت است.وجود یک اپلیکیشن باعث می شود کاربران به آسانی و خیلی سریع بتوانند هتل مورد سلیقه ی خود را پیدا کرده و آن را رزرو کنند.

امنیت

پرداخت وجه به صورت آنلانین برای رزرو هتل و تراکنش بانکی امن یکی از موضوعاتیست که هر سایتی باید به آن توجه ویژه کند.وجود باگ فنی در سایت یعنی مناسب بودن شرایط برای ورود هکرها و این اتفاق می تواند نام تجاری یک شرکت را به طور کامل از بین برده و آسیب زیادی به کسب و کار آن وارد کند.بنابراین صرف هزینه مداوم برای حفظ امنیت سایت یکی از موارد مهمیست که سایت های رزرو هتل باید به آن اهمیت دهند.

جمع بندی:

امروزه اکثر فعالیت ها به صورت آنلاین انجام می شود،از رزرو بلیط قرار و هواپیما گرفته تا رزرو هتل.مزایای رزرو آنلاین هتل دلیلیست بر محبوب بودن آن و این مزایا عبارتست از امکان مقایسه و دیدن هتل ، خواندن نظرات مهمانان یک هتل راجب آن،برخورداری از تخفیف و غیره.اگر می خواهید هتلی را برای سفرتان رزرو کنید،اولین و بهترین قدم مراجعه به سایت است و مهم است که سایت های معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند را انتخاب کنید.در این مطلب به معرفی سایت های رزرو هتل و همچنین مشخصات یک سایت خوب برای رزرو هتل پرداختیم.

فهرست
بک لینک
فروش آنتی ویروس
بکلینک چیست بک لینک اینترنتی خرید بک لینک با کیفیت با هدف وبسایت
روش بالا بردن سئو سایت وردپرس در مشهد
یادگیری مزایای بک لینک خوب چک اپ https://behtarinseo.ir
سایت های بکلینک انبود بک لینک قوی و رپورتاژاگهی بازدید گوگل
لایسنس
سایت های بکلینک بک لینک و رپورتاژ دائمی و خیلی قوی افزایش بازدید
بهترین بروکر برای حساب پم آموزش تصویری ثبت نام در فارکس آموزش ترید طلا در فارکس
افزایش بکلینک دائمی بهترین بک لینک شرکت افزایش سئو
لایسنس internet security
متخصص آلزایمر در تهران
بیمارستان تخصصی فک و صورت کرج
ابدیت نود32
سایت nod32
بهترین رپورتاژ آگهی
سئو تضمینی
پودر تالک
کسب درآمد با نصب برنامه
بهترین کانال سیگنال فارکس رایگان
ساخت بک لینک
خدمات سئو کار