ترفندهای رزرو هتل ارزان قیمت چیست؟نوضیحات کامل رزرو هتل

 

ترفندهای رزرو هتل ارزان قیمت چیست؟

چگونه می توانیم رزرو هتل را با هزینه ی کم تری انجام دهیم؟این سوال خیلی از افرادیست که در حال برنامه ریزی برای سفر خود هستند و بودجه ای مشخص و محدود دارند.پیدا کردن یک هتل با قیمت مناسب و اقتصادی دغدغه ی افراد زیادیست.به همین دلیل در این پست به معرفی ترفندهای رزرو هتل ارزان و استاندارد می پردازیم.

روش های گوناگونی وجود دارد که به وسیله ی آن ها می توانید در یک شهر مشخص هتلی با قیمت مناسب پیدا کنید.این روش ها عبارتند از:

صرف نظر از امکانات غیر ضروری هتل

اگر به یک شهر ساحلی می روید که در طول روز و ساعت های بسیاری را قرار است به تفریح کنار ساحل بگذرانید و در شهر بگردید.رزرو یک هتل 5 ستاره با امکانات بسیار زیاد،برای کسی که بودجه ی محدودی دارد منطقی نیست.بنابراین از هتل های سه ستاره و یا از انواع دیگر هتل که امکانات اولیه دارند استفاده کنید تا هزینه ی کمتری برای اقامت در آن ها بپردازید.

صرف نظر از فاصله ی هتل تا جاذبه های گردشگری

هر شهر جاذبه های گردشگری مخصوص به خود را دارد و هتل ها با توجه به فاصله شان تا این جاذبه ها،قیمت های متفاوتی دارند.به طور کلی هر قدر هتل به جاذبه های گردشگری نزدیکر تر باشد قیمت بیشتری دارد.بنابراین هتل هایی را انتخاب کنید که در اطراف جاذبه ی گردشگری شهری که قصد سفر به آن را دارید نباشند.

رزرو هتل اشخاص دیگر را بخرید

همیشه افرادی هستند که بنا به دلایلی از سفر خود منصرف می شوند،این افراد در صورت لغو رزرو هتل خود ، باید جریمه ای را بپردازند که این جریمه نسبت به نوع هتل می تواند متفاوت باشد اما به هر حال فرد منصرف باید مقداری از پول خود را که بابت جریمه به هتل تعلق می گیرد را نادیده گرفته و از آن صرف نظر کند.

به همین دلیل این افراد  با گذاشتن آگهی های واگذاری رزرو هتل در فضای مجازی،سعی در پایین نگه داشتن مبلغ ضرر دارند.بنابراین می توانید این گونه رزرو ها را با قیمت کمتری نسبت به حالت رزرو مستقیم از همان هتل بخرید.

در رزرو هتل عجول نباشید

عجله در رزرو هتل عدم امکان مقایسه ی قیمت هتل ها را در پی داشته و شانس شما را در رزرو هتل ارزان از بین می برد.پس از مقایسه ی هتل های مختلف در انواع بازه های زمانی غافل نشوید.

رزرو لحظه آخری انجام ندهید

رزرو لحظه آخری در خرید بلیط قطار و هواپیما می تواند ترفندی برای پرداخت هزینه کمتر باشد اما در مورد هتل ها این قضیه معکوس عمل میکند.بنابراین رزرو را به صورت دقیقه نودی انجام ندهید و زمانی این کار را انجام دهید که هتل  ، اتاق های خالی زیادی داشته باشد.

در روزهای پایانی هفته اتاق رزرو نکنید

روزهای پایانی هفته به دلیل تقاضای زیاد و سفرهای زیادی که صورت می گیرد،قیمت رزرو هتل افزایش پیدا میکند.پس برای آخر هفته هتل رزرو نکنید و اگر میخواهید هتلی برای آخر هفته رزرو کنید این کار را یک یا دوهفته قبل از شروع اقامتتان انجام دهید.

به هتل های تازه تاسیس اعتماد کنید

به دلیل شدت رقابتی که در زمینه ی جلب مهمان برای هتل ها وجود دارد،هتل های تازه تاسیس شانس کمتری برای داشتن مشتری و درآمد بیشتر دارند به همین دلیل با کاهش قیمت سعی میکنند نام تجاری خود را گسترش داده و بازار را در دست بگیرند.این هتل ها اغلب خدمات خوبی را نیز نسبت به قیمت کم ارائه می دهند.در هنگام رزرو هتل از هتل های تازه تاسیس صرف نظر نکنید.

هتل های دارای شهرت را انتخاب نکنید

هتل هایی که دارای شهرت زیاد و نام تجاری قوی هستند،اغلب قیمت های گرانی برای رزرو دارند.انتخاب این نوع هتل ها برای اقامت می تواند هزینه ی سفر شما را تا حد زیادی افزایش دهد.اگر به دنبال رزرو هتل ارزان هستید ، از این نوع هتل ها صرف نظر کنید.

هتل آپارتمان ها را انتخاب کنید

هتل آپارتمان ها در بین انواع هتل ، پایین ترین قیمت ها را دارند،این نوع هتل یک واحد از یک آپارتمان است که به صورت روزانه به شما اجاره داده می شود.با وسایل کامل و آشپزخانه و هر چیزی که نیاز دارید.انتخاب این هتل ها برای اقامت مقرون به صرفه خواهد بود.

از مناطقی که هتل های زیادی در آن وجود دارد استفاده کنید

در مناطقی که هتل های گوناگونی در آن وجود دارد،رقابت بر سر جلب مهمان بسیار بالا بوده و می توانید هتلی را پیدا کنید که به جهت رقابت،اتاق هایی با قیمت های کمتری برای رزرو دارد.

از سایت های مقایسه ای استفاده کنید

سایت های مقایسه ای یک راه عالی برای رزرو هتل ارزان هستند،این سایت ها در زمان شما صرفه جویی کرده و به سرعت به شما نشان می دهند که ارزان ترین هتل ها در هر شهر کدام هتل ها هستند و با کلیک بر روی لینک آن ها می توانید به صورت مستقیم و سریع،هتل خود را رزرو کنید.

مستقیم از خود هتل اتاق رزرو کنید

در بسیاری موارد رزرو هتل به صورت مستقیم کمتر از حالتی تمام می شود که بخواهید این کار را از طریق اپلیکیشن و یا سایت انجام دهید.دلیل آن اینست که با راهنمایی خواستن از اپراتور در مورد اتاق های ارزان اطلاعات کسب میکنید و سیستم پذیرش هتل ، اتاق های ارزان قیمت را برای رزرو به شما معرفی میکند که این موضوع در سایت و اپلیکیشن وجود ندارد.

جمع بندی:

تمام شدن هرچه کمتر هزینه ی سفر دغدغه ی افراد زیادیست که می خواهند سفری اقتصادی داشته باشند.در این پست به ترفندهای رزرو هتل ارزان پرداختیم،ترفند هایی از جمله عدم رزرو لحظه آخری،انتخاب هتل های جدید ،استفاده از سایت های مقایسه ای و موارد گوناگون دیگر.امیدواریم موارد گفته شده برای شما در انتخاب و رزرو هتل ارزان قیمت مفید واقع شود.

فهرست
بک لینک
فروش آنتی ویروس
هزینه رپورتاژ دائمی بک لینک انبوه و ریپورتاژ وبسایت
قیمت اصول خدمات سئو وب سایت تیم واقعی
یادگیری ابزار بک لینک و رپورتاژ وردپرس CEO
انواع لینک ساخت بکلینک قوی و ریپورتاژ آگهی سئو وبسایت
خرید لایسنس eset smart security
تغییر کد معرف در آلپاری ورود به فارکس دمو هزینه ثبت نام در فارکس
خرید و فروش بک لینک خرید بک لینک دائمی و خیلی قوی سئو تضمینی
نحوه سفارش بک لینک
دکتر فرزانه خوشبخت دندانپزشک
بهترین فوق تخصص بیماریهای پوستی در کرج
دانلود آپدیت نود 32
نحوه تمدید لایسنس نود 32
تنظیم کلمات کلیدی در رپورتاژ آگهی
نقش سئوکار
ماشین اجاره ای تهران
کربنات کلسیم
کسب درآمد آنلاین از سایت
کانال تلگرام طلا
خرید backlink
بهینه سازی سایت https://behtarinseo.com/